تحلیل اونس طلا در هفته جاری

تحلیل اونس طلا در هفته جاری

چشم انداز اونس طلا

طبق تحلیلی که مدتی پیش منتشر کرده بودیم، قیمت همچنان به ناحیه حمایتی 2005-2015 دلار واکنش نشان میدهد و توان شکست آن را نداشته است. اما در حال حاضر قیمت بیش از 10 روز است با مقاومت ناحیه 2035-2040 درگیر بوده و موفق به شکست آن نشده است. با شکست این ناحیه انتظار حرکت تا محدوده ناحیه عرضه قبلی که 2062-2066 می‌باشد را خواهیم داشت. به نظر میرسد که تمایلات در جهت صعود بازار بیشتر باشد اما به خاطر داشته باشید که ناحیه حمایتی مهم 2005-2015 دلار است که شکست و تثبیت قیمت در زیر آن میتواند منجر به ریزش‌های بیشتری شود.

اما در نگاهی دیگر زمانی که به ساختار حرکتی یک ماه گذشته قیمت نگاه می‌کنیم، یک کانال نزولی واضح را مشاهده خواهیم کرد که ضلع بالای آن شکسته شده است. همچنین واکنش‌های قیمت به خط میانی کانال (Mid-Line) نیز نشانگر معتبر بودن کانال نزولی ماست. اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شکستی که در ضلع بالای کانال انجام شده، قدرت چندانی نداشته و بهتر است منتظر شکست و تثبیت قیمت در بالای ناحیه 2035-2040 به عنوان یک نشانه تاییدی باشیم. هدف شکست کانال نزولی نیز در محدوده 2070 دلار خواهد بود.
کانال صعودی کوتاه مدت نیز در همین تصویر مشخص شده است.

گزارش‌های اقتصادی مهم این هفته!

چهارشنبه شب ساعت 22:30 به وقت ایران نشست فدرال رزرو و تعیین نرخ بهره را خواهیم داشت. پیشبینی‌ها روی 5.5% می‌باشد که تغییری نسبت به دوره قبلی را نشان نمیدهد. اما عصر جمعه ساعت 17:00 نیز گزارش اشتغال بخش غیرکشاورزی (NFP) و نرخ بیکاری آمریکا منتشر خواهد شد که جزو قدرتمندترین گزارش‌های بازار است و میتواند نوسانات زیادی را ایجاد کرده و شاید بتواند تکلیف وضعیت فعلی و جهت حرکت بازار را مشخص کند.

برای مشاهده و دریافت اعلان گزارش های اقتصادی می توانید از قابلیت تقویم اقتصادی چارتیکس استفاده کنید.لینک وبسایت چارتیکس

نمودار طلا و ارز آموزش نسخه موبایل چارتیکس نمودار بورس ایران آموزش تنظیمات تریدینگ ویو
نمودار اونس طلا نمودار فارکس نمودار سکه آموزش چارتیکس
آموزش تریدینگ ویو نمودار آتی بورس کالا نمودار آبشده تقویم اقتصادی فارسی
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید